Monday, May 26, 2008

CLICK IKLAN LEH BUAT DUIT...

Kenapa?.....TAK PERCAYE....mula-mula saya pun fikir mcm tu.. tapi setelah ape yang saya sendiri alami saya mulai yakin bahawa tiada yang mustahil dengan usaha. Biarpun mulanya saya sekadar pembeli setia setiap EBOOK yang dijual di internet kononnya saya boleh mendapat bayaran dengan pelbagai kaedah di internet.. tetapi perkara paling mudah yang saya temui ada lah membuat survey dan click iklan. click iklan..click iklan bermaksud.. bukan saya yang click dapat iklan.. tapi orang yang click pada iklan saya..maka saya akan dapat bayaran..
----IKLAN---apa yang anda paham pasal iklan...? iklan tak semestinya nk jual sesuatu.. mcm blog saya nie dah dikatakan iklan..tapi part mana yang nak diCLICK ?????? kalau anda lihat pada blog saya akan ada satu ruangan dimana petak yang menyelit(menyibuk) pendek kata org kata itu spam... tapi tak.... itu lah yang perlu Diclick sebenarnya... PROGRAM INI .... sebenarnya...perlu kerjasama semua pihak... tugas setiap pengungjung sekadar click kat advertising tu.... mesti tertanya2 mcm mana nak tahu kita akan dapat bayaran ataupun tidak bukan... cara nya mudah..mula-mula untuk join biz ini perlu mendaftar di ruangan INI atau INI ... Create campain anda dan mula mengadvertise nya di sini seperti yang saya buat. Selamat mencuba ya. Kepada sesiapa yang ada persoalan boleh mengajukan kannya di komen yang di sediakan atau mengemail saya di Kalau2u@yahoo.com




No comments: